Premis del XVIè Concurs del Punt de llibre a la Biblioteca de Palamós

Dijous 19 d’abril a la tarda s’ha fet l’entrega dels premis del XVIè Concurs de Punts de llibre de Sant Jordi de la Biblioteca de Palamós.

La proposta d’aquest any ha girat al voltant dels personatges preferits dels contes en conmmemoració del 10è aniversari al nou emplaçament de la Biblioteca. Han participat els alumnes de 1r a 6è. Hi hagut dues categories. 1a categoria de 6 a 8 anys i 2a categoria de 9 a 12 anys.

De la nostra escola han quedat les següents finalistes:

Gal·la Solés, Paola Rodríguez, Mar Aguilera, Celine Feuzeu, Kevin Godoy, Donato Di Sabato, Nora Sanz, Aina Fanés, Laia Rodríguez i Clàudia Marín.

Les guanyadores han estat la Naiara Tenorio (1a Categoria) de L’ Escola Vila-romà i la Laia Lilian Rodríguez  (2a categoria) de l’Escola La Vila

Felicitats a totes les artistes !
Podeu veure totes les fotos de l’acte aquí
Podeu veure els punts de llibre guanyadors aquí.