Nou espai exterior La Vila

Iniciem el procés obert pel disseny del Nou espai exterior La Vila.

El proper dimecres 15 de novembre a les 16:30 h a la biblioteca de l’escola ens trobem tots junts per començar a dissenyar els nous espais exteriors.

Què farem en aquesta primera sessió?

1. Presentació del Projecte Base
  2. Creació del grups de treball
  3. Planificació anual per projectar i construir els nous espais.

Durant els dies 2, 3, 6 i 7 de novembre a les 12h i a les 16:30h podeu visitar al pati de l’Escola els planells explicatius del Projecte Base. També ens trobareu el dia 31 d’octubre quan obrim portes per la Castanyada al pati de l’escola. Aquest dia hi haurà un cofre on ens agradaria que dipositeu les vostres idees de com us agradaria que fossin els nous espais.

Descarrega’t la circular aquí .