Marta Domènech, la secretària de l’escola

Reporters La Vila

El dilluns 29  d’octubre hem anat a entrevistar a la Marta Domènech Sala, secretària de l’escola. Té 46 anys, i fa 7 anys que treballa al centre. Ha estudiat  dret i història.

Què fa a l’escola ? fa llistes, obrir la porta de vidre, enviar cartes i feines d’ oficina. En una escola tant gran ens comenta que hi ha molta feina i que és molt entretinguda.

Hem consultat al google les feines que corresponen a l’administrativa dels centres educatius:
1. La gestió administrativa dels processos de preinscripció i matriculació d’alumnes.

2. La gestió administrativa dels documents acadèmics: llibres d’escolaritat, historials acadèmics, expedients acadèmics, títols, beques i ajuts, certificats, diligències, etc.;
3. La gestió administrativa i la tramitació dels assumptes del centre.

Aquestes funcions comporten les tasques següents: arxiu i classificació de la documentació del centre, despatx de la correspondència (recepció, registre, classificació, tramesa, compulsa, franqueig, etc.), transcripció de documents i elaboració i transcripció de llistes, gestió informàtica de dades, atenció telefònica i personal sobre els assumptes de la secretaria administrativa del centre, la recepció i comunicació d’avisos, encàrrecs interns i incidències del personal (baixes, permisos, etc.) i el control de documents. Com veieu molta feina.