La castanyada a l’escola

Benvolgudes famílies, degut al mal temps d’avui dimecres 31 d’octubre ens veiem obligats a anul·lar la festa de la Castanyada. Si el temps ens ho permet farem el ball i obrirem portes la tarda de dilluns 5 de novembre.

Benvolguts pares i mares de l’escola. Del dilluns 29 al matí de dimecres 31 d’octubre els vostres fills/es han de portar a l’escola 15 castanyes amb un tall fet

Dimecres 31 d’octubre al matí arriba la Castanyera a La Vila a buscar les castanyes que ha portat la mainada de l’escola.

Dimecres a la tarda farem la festa de la castanyada. Cantarem cançons i menjarem castanyes. Tots els/les alumnes que vulguin podran venir vestits de castanyers i castanyeres. Els nens i nenes que es queden a dinar han de portar la roba en una bossa amb el nom i abans de les 15h els disfressarem.

Decorem l’escola de tardor. Del 15 al 30 d’octubre podem col.laborar decorant l’escola de tardor. Tots els nens i nenes que vulguin participar amb les seves famílies podran fer-ho. Com?

Les mestres donaran a aquells que ho demanin un cartronet blanc. A casa amb la família podem deixar volar la imaginació i convertir-lo en el que més ens agradi!

Totes les “obres” realitzades s’exposaran a les entrades dels edificis de l’escola, tant infantil com primària!

Ànims artistes!!!!

Els pares i mares podran entrar a l’escola a gaudir de la festa a les 16 h de la tarda. Hi haurà dues paradetes de venda de castanyes i berenar pel viatge de final de curs dels alumnes de 5è.

Participeu en les activitats TAC de la castanyada a www.edu365.cat/castanyada/index.htm

Properament us penjarem l’audiovisual de la Festa de la Castanyada