Informació del curs escolar 2018-19

El proper curs les classes s’iniciaran el dimecres 12 de setembre  en horari de matí i tarda de  8:30h a 12h  i de 15h a 16:30h per Educació Infantil i Primària.
Els/les alumnes de P3 els dies 12, 13 i 14 de setembre faran horari d’adaptació només pels matins. Llegiu la informació adjunta.
Amb la present també us volem convidar a participar en la dinàmica del centre. Un centre acollidor on cadascun dels seus sectors educatius intenta ser un element viu i actiu de la formació dels vostres fills i filles.
Les reunions amb les famílies es faran a les 19:30h al pavelló de l’escola. Les dates són:

Dijous 6 de setembre. Comunitat de petits ( P3, P4 i P5)

Dimarts 18 de setembre. Grup dels mitjans ( 1r, 2n i 3r)

Dimecres 19 de setembre. Grup dels grans ( 4t, 5èi 6è)

També hi haurà reunió de menjador escolar pels usuaris del servei. S’informarà de la data properament via web i xarxes socials.

La informació de l’AMPA sobre xandalls, bates, acollida matinal i extraescolars la podreu consultar properament a la web de l’AMPA. Us avisarem quan estigui la informació actualitzada.

Tota la informació del proper curs escolar 2018-19 la teniu en els següents enllaços:

Carta de benvinguda al nou curs 2018-19Quotes d’inici de curs 2018-19 amb els codis de barres pels pagaments.

Famílies de P3. Informació per les famílies de P3. Adaptació dels alumnes de P3.

Material didàctic: Comunitat de petits ( p3, p4 i p5), Comunitat de mitjans (1r, 2n i 3r) i Comunitat de grans (4t, 5è i 6è)

També podeu demanar informació de tot allò que no us quedi clar a través del correu electrònic b7002569@xtec.cat.