Festa de l’arbre

L’Àrea de Medi Ambient de l’Ajuntament de Palamós organitza la Festa de l’arbre el proper divendres 16 de març pel matí.
Hi participa tota la mainada de P5, 1r i 2n de totes les escoles del poble i alumnes de P2 de les llars d’infants.

Enguany la plantada de l’arbre es fa al Parc de la Bassa de Palamós ( a prop de la ITV). Els alumnes de P5 aniran i tornaran amb bus.

Dimarts 6 de març els nens i nenes de cicle inicial fan xerrades i tallers de medi ambient on es treballa la plantada de l’arbre i conceptes com el reciclatge i el respecte per la natura.

Properament podreu veure tota la festa i les fotos de la plantada a la web.

Més informació aquí.