Viatge de final de curs de 6è

Aquest curs anirem de viatge de final de curs a Coma-ruga ( Tarragona ) els dies 6, 7 i 8 de juny de 2018.

Un cop fet el recompte dels diners recollits durant el curs passat, amb les diferents activitats i l’ajuda de l’AMPA, el preu final del viatge és de 70€ (en cas que siguem 40 alumnes).

Aquest primer pagament serà de 40€ i el segon pagament dependrà finalment del número d’alumnes que vinguin. El preu inclou: autocar, estada a l’hotel Brisamar, monitoratge, activitats esportives, entrada i dinar a Port Aventura i també la comissió de Caixabank.

Hem de fer un primer pagament de 40€ a La Caixa entre els dies 22 i 28 de gener (ambdós inclosos). El codi de barres i l’autorització el trobareu a la circular aquí.

mzl.fejunklfCal retornar l’autorització i el resguard de pagament a l’escola i respectar les dates establertes. En cas de dificultats econòmiques, cal posar-se en contacte amb l’escola dins el termini de pagament.

Mestres de 6è