Els grups-classe de P3. Curs 2017-18

Des de que va començar el curs, el dimarts 12 de setembre els nens i nenes de P3 han estat adaptant-se a l’aula, els espais escolars i les mestres.

L’equip d’educació infantil juntament amb el claustre de mestres ha continuat una experiència posada en marxa fa dos cursos. Una nova manera de fer l’adaptació dels nens i nenes de P3. Altres cursos, en començar, la mainada ja estava assignada a un grup-classe. En aquest moment ho fem diferent. Els nens i nenes, en un principi, no estaven assignats a cap grup-classe sinó que entraven indistintament a les dues classes de P3 i tenien la Mònica o la Remei i Yolanda, TEI (tècnica d’educació infantil) per igual. Al llarg de dos mesos d’adaptació, hem pogut observar el seu caràcter, la relació amb els altres, etc. Així, hem pogut formar dos grups-classe amb més coneixement de com són els nens i les nenes.

Una vegada passat aquest procés d’adaptació ara ja tenim els grups-classe de P3 creats. Podeu consultar el grup de P3 on va el vostre/a fill/a en el llistat penjat a la porta de l’aula. A la web de l’escola no podem penjar els noms i llistat de la classe del vostre/a fill/a per ser informació confidencial.

Aquest serà el grup-classe de P3, però segons com funcioni pot haver-hi canvis a l’hora de començar P4 o altres cursos.

Per qualsevol dubte, no dubteu a posar-vos en contacte amb les tutores de P3 o la Direcció de l’escola.