Els alumnes de 4t participen en el Rodajoc

rodajoc

Dijous 24 de maig els alumnes de 4t participen en el RODAJOC DE PALAMÓS, SANT ANTONI, CALONGE I VALL-LLOBREGA. La sortida és a les 8:30h des de l’escola i l’arribada al mateix lloc cap a les 13 h. Aquest any la trobada és a Vall-llobrega.

20160406_100839El RODAJOC és una activitat lúdico-esportiva que té com a objectiu recuperar el joc al carrer, i per tant es realitza en un espai públic.  Els/les mestres participants en el Seminari del Rodajoc des de l’àrea d’ Educació Física hem preparat una unitat didàctica amb 10 jocs. Es barrejaran els alumnes de totes les escoles i realitzaran les activitats. La jornada es portarà a terme al Parc Sant Julià de Lòria de Calonge amb un total de 350 participants entre alumnes, monitors i mestres.

Escoles participants: ESC La Vila, ESC Vila-romà,  EEE Els Àngels Col·legi La salle, Col·legi Vedruna (Palamós), Esc Llevantí de mar, ESC La sínia; (St. Antoni de Calonge); ESC Pere Rosselló (Calonge); ESC Vall-llobrega; INS Palamós

Organitza: Mestres del Seminari Rodajoc Palamós, Calonge i Vall-lobrega  (PFZ)

Col·labora: Ajuntament de Palamós, Calonge i Vall-llobrega, SEBE (Serveis Educatius del Baix Empordà) i Servei Educatiu del Baix Empordà; Consell Esportiu del Baix Empordà.

Us podeu descarregar la circular aquí. Heu de retornar l’autorització signada, màxim dilluns 21 de maig.

Us pengem l’enllaç amb les fotos d’aquesta experiència: