El Nadal arriba a l’escola !

Ens agradaria convidar-vos a les portes obertes i cantada de nadales que farem en el pavelló els dies següents:

El dijous 14 de desembre a les 19:00h. Vetllada de Nadal amb els alumnes de l’Aula musical.

El dilluns 18 de desembre a les 19:30h. Portes obertes als ambients d’aprenentatge i Cantada de Nadal dels alumnes de la comunitat de mitjans ( 1r i 2n i 3r ).

El dimarts 19 de desembre a les 15’15h. Vetllada de Nadal dels alumnes d’Educació Infantil ( P3, P4 i P5).

El dimarts 19 de desembre a les 19:30h. Portes obertes als projectes d’aprenentatge i Cantada de Nadal dels alumnes de la comunitat dels grans ( 4t, 5è i 6è ).

Entrada a les 19:30 h per la porta principal de l’escola. Sortida pel pavelló cap a les 21 h.

Nota: Les cantades de Nadal són un acte públic. Les famílies poden fer fotografies i enregistraments de vídeo dels actes, però no poden penjar aquestes a internet o xarxes socials ( l’escola s’eximeix de tota responsabilitat en aquest sentit). Preguem deixar lliures els passadissos i evitar marxar enmig de les actuacions dels alumnes. Gràcies
Recordeu que trobareu els audiovisuals de totes les cantades de Nadal a la web properament.

El dimecres  20 de desembre arriba el patge dels Reis Mags per recollir les cartes dels nens i nenes de l’escola. Farem cagar el tió i farem l’amic invisible.

El dijous 21 de desembre no hi ha classe ni activitats extraescolars per la jornada electoral atès que l’escola és seu electoral.

El divendres 22 de desembre les classes acaben a les 12:30h. Hi ha servei de menjador. A la tarda no hi ha classe.

Les vacances de Nadal són del divendres 22 de desembre a la tarda fins el diumenge 7 de gener de 2018, ambdós inclosos. Les classes es reprenen el dilluns 8 de gener de 2018.