Comissió TAC famílies i escola

Comissió TAC mixta famílies i escola

A partir d’una proposta feta al Consell escolar es va acordar crear una comissió conjunta de mares, pares i mestres per unir esforços pel treball de les noves tecnologies al centre. La comissió TAC de famílies i mestres tindrà com objectiu el manteniment dels ordinadors, càmeres, xarxes socials, etc. de l’escola.

Els darrers anys ha augmentat molt la dotació tecnològica de l’escola. El Departament d’Ensenyament ha retallat els recursos que destina al manteniment del material informàtic. Us proposem que us uniu com a voluntaris/àries per ajudar-nos a posar al dia la web de l’escola, revisar ordinadors, actualitzar portàtils, el facebook i el twitter, etc.

Si teniu ganes de donar-nos un cop de mà i teniu alguns coneixements d’informàtica sereu benvinguts/des. Farem un grup de treball de noves tecnologies.
No cal ser experts per ajudar !
Gràcies

Novembre de 2017