ÀREA D’EDUCACIÓ FÍSICA

Benvolgudes famílies,

Per tal de mantenir un correcte i beneficiós efecte en la salut corporal dels vostres fills/es, us volem recordar el material i les normes bàsiques i necessàries pel correcte desenvolupament de l’àrea d’Educació Física. Per un bon treball dels hàbits saludables, recordem que:

1. Cal anar correctament equipat: xandall, samarreta, vambes i mitjons. ( No es pot fer educació física amb texans, sandàlies, sabates, camisa, faldilla…).
  2. Per realitzar les sessions d’Educació Física cal portar:

Una bossa (que no sigui de supermercat) amb unes sabatilles (vambes, victòria o xineses) que utilitzarem el dia que anem al pavelló. També amb una tovallola per eixugar-se mans i cara, i una samarreta per canviar-se després de la classe. Aquesta bossa es portarà cada dia que hi hagi Educació Física i s’haurà d’emportar a casa per rentar.

Tot haurà d’estar marcat amb el nom i cognom

1. Recomanem no portar arracades llargues, braçalets, collarets, piercengs, anells… per a evitar possibles incidències.
  2. Les activitats de piscina de 2n i vela de 6è són obligatòries per tothom, ja que estan incloses en el currículum de l’àrea d’Educació Física.
  3. Si l’alumne presenta algun problema mèdic o algun tipus de lesió, caldrà justificar el no fer l’activitat d’Educació Física  per mitjà de fulls mèdics i autoritzacions signades per part dels pares o tutors.
  4. En casos de lesions importants i de durada llarga, caldrà posar-se en contacte amb el/la mestre/a d’Educació Física per adaptar les classes a les particularitats de cada alumne/a.

Comptem amb la vostra col·laboració.

Atentament

Mestres d’Educació Física