Activitats Extraescolars 2017-18

Dilluns 2 d’octubre comencen les activitats extraescolars i de l’aula musical del curs 2017-18.

Els alumnes que fan activitats extraescolars han d’esperar-se a la classe, on el/la monitor/a el/la vindrà a buscar. Famílies, recordeu als vostres fills i filles quines activitats fan, els dies i l’hora.

Aquí us podeu descarregar l’ horari de les activitats de l’AMPA i l’aula musical del curs 2017-18.

Horari AMPA d’atenció a les famílies: Dilluns de 8:30 a 9:30h i dijous de 15 a 16:15h o bé per mail: lavila.ampa@gmail.com

Més informació a la web de l’AMPA i de l’Aula Musical.