6è participa en el Mobile History Map

Els alumnes de 6è participen el l’aplicació mòbil Mobile History Map amb un treball de georeferenciació de Palamós. Tenim diferents grups de treball sobre llocs i espais d’interés del municipi, rutes turístiques, gastronomia, les activitats del poble, la nomenclatura dels carrers, esports, etc. Tot aquest treball es desenvolupa a la plataforma de l’aplicació del Mobile History map.

Dimarts 3 d’abril pel matí tots els alumnes de 6è anirem d’excursió per Palamós en 5 equips per fotografiar i fer vídeos dels punts que hem treballat. El mes d’abril participarem en els mSchools Student Awards – Mobile History Map del curs 2017-2018 on portarem la feina feta a l’aula aquest segon trimestre.

Mobile History Map, iniciativa del programa mSchools, és una aplicació mòbil i plataforma de georeferenciació que permet als alumnes crear continguts de forma col·lectiva sobre punts d’interès propers a les seves escoles, alhora que potencia les seves habilitats en tecnologia digital.

Mobile History Map fomenta l’ús de la tecnologia mòbil aplicada a l’àmbit de les humanitats. Aquesta plataforma permet que alumnes i professors creïn i documentin contingut sobre Catalunya, constituint una font única d’informació.

La participació en la iniciativa Mobile History Map, juntament amb el suport tècnic dels Centres de Recursos Pedagògics i els Camps d’Aprenentatge, està dirigida als centres de primària i secundària de Catalunya.