Benvinguda al curs 18-19 i als nous espais del pati

A l’Escola estem d’estrena, per una banda, d’un nou curs escolar, el 2018-19 que també serà conegut com el curs de Les Muntanyes, un eix sobre el que ens fa una tremenda il·lusió donar-hi voltes i experimentar moltíssim.

Per altra banda, a més a més d’estrenar curs, hem fet una altra estrena molt especial per a nosaltres. Hem inaugurat 3 nous elements del pati que de ben segur donaran molt de joc als nostres alumnes: un teló de fons per l’escenari del gimnàs de l’escola, que farà lluir més encara tots els actes de l’escenari; una cuineta feta amb molta cura i dedicació per part dels pares i mares de l’escola; i un rocòdrom que permetrà enganxar-se i enfilar-se a tots els nens i nenes.

Un pas per fer créixer el nostre pati i el projecte d’escola cap a l’espai que tots desitgem i que continuarà aquest nou curs.

Benvinguts al nou curs escolar 18-19, una nova aventura, gaudiu del viatge