El Ruixat de la Setmana del 4 de juny de 2021 –últim de la temporada– 5èA

Aquí teniu l’últim programa de la present temporada de RàdioGOTA, que inclou una entrevista a la jove enginyera de sistemes aeroespacials manresana Anna Ruiz Ayala, feta fa unes setmanes a través de videoconferència.

Aquest curs ens hem hagut d’adaptar a les circumstàncies de prevenció de la Covid-19, però des del Cicle Superior hem continuat amb il·lusió el projecte iniciat el 12 del 12 del 2012, que va néixer com la ràdio megafònica de l’Escola La Sèquia i que fins i tot durant el confinament va procurar mantenir el caliu d’escola.

Gràcies a tothom per la vostra atenció, i fins a la propera…