OBSERVEM I ESTUDIEM LA LLUNA

Avui, dijous 17 d’octubre, l’alumnat de cinquè de l’escola hem iniciat l’estudi del satèl·lit de la Terra: la Lluna. I ho hem fet amb dues activitats molt interessants.

Primer, i des del pati de l’escola, hem observat la lluna amb un petit telescopi. Hem pogut observar la seva forma, alguns dels seus cràters, i hem comprovat com de ràpid s’escapa i cal tornar-la a cercar amb el telescopi.

Un cop observada, a l’aula hem realitzat una activitat pràctica per entendre les diferents fases de la lluna i perquè a vegades la veiem al matí, a la tarda o a la nit, en funció de la fase. Aquí us ho expliquem:

Us deixem algunes imatges de l’activitat: