TERRA PARAL·LELA

Els alumnes de cinquè A hem realitzat un vídeo on podreu observar com, al llarg d’aquest trimestre, hem creat la nostra Terra Paral·lela.

Al llarg del curs volem fer nous vídeos per mostrar-vos tot allò que podem estudiar i aprendre amb la Terra Paral·lela. Estigueu atents… Llegeix més»

AMIC INVISIBLE

El mateix 22 de desembre abans de les vacances de Nadal vam fer l’amic invisible al cicle mitjà. Uns dies abans vam fer un sorteig on cada nen/a agafava un paper en el qual hi havia el nom d’un company/a de la classe.El més important… Llegeix més»

AMIC INVISIBLE

CANTADA DE NADALES

El 22 de desembre el cicle mitjà vam anar  a la llar d’infants el Petit Príncep a cantar les nadales que havíem estat preparant . Vam començar amb la d’anglès “Kid’s peace song” de Peter Alsop, a continuació vam cantar “En Navidad” de Rosana i… Llegeix més»

5èA TRIA NOU REPRESENTANT D’AULA

Els alumnes de cinquè A hem triat el nou representant d’aula, que exercirà aquest càrrec al llarg dels propers dos mesos (gener i febrer).
Ho hem fet mitjançant votació democtràtica a l’estil francès (amb primera i segona volta).
Primerament hem decidit els membres que formarien… Llegeix més»

PATINADA

Podeu veure les fotos de la “patinada” al següent enllaç:

CONSELL DE REPRESENTANTS

Hola, ens presentem. Som la Mireia Claret Turull de 5è A, la Paula Codina Zapatero de 5è B, la Mar Grabulosa Morera de 6è A i la Júlia Subirana Martínez de 6è B i des de principi de novembre  som les persones que representem… Llegeix més»