Sisè estrena la seva obra a la Mostra de Teatre Escolar Virtual

Com sabeu, des de fa més de 30 anys els alumnes de sisè de la nostra escola participen a la Mostra de Teatre Escolar del poble. Amb l’objectiu de garantir que l’alumnat de sisè d’aquest any, d’alguna manera o altre, poguessin participar malgrat la situació excepcional d’aquest curs, el bitxo escola de teatre i el departament d’educació de l’ajuntament de Sant Vicenç dels Horts ens van proposar fer una Mostra de Teatre Virtual.

I així ho hem fet. “Habitacions improvisades” és el títol de la nostra obra, on els seus protagonistes són un grup d’alumnes que han oblidat preparar la seva actuació teatral i han de pujar a l’escenari sense saber molt bé que han de fer. Per sorpresa, s’adonaran que saben molt més del que es pensen, i l’esforç els portarà a la gran victòria artística.

El grup de sisè va gaudir ahir d’una nova trobada telemàtica on vam poder gaudir junts de la gran estrena mundial d’aquesta esperada obra amb unes crispetes.

Vosaltres també teniu ara l’oportunitat de poder veure-la. Aquí us deixem l’enllaç. No us la perdeu!!!