PREMIS NANOINVENTUM

FIRA NANOINVENTUM 2024

PREMI ESPECIAL CASIO EDU a l’escola que millor ha treballat

LA ODS 5 SALUD I BENESTAR

MENCIÓ D’HONOR  a l’escola que millor

ha treballat els MATERIALS I NANOMATERIALS

ELS EQUIPS DE

NANOINVESTIGADORS I NANOINVESTIGADORES

Les maquetes dels nostres NONAROBOTS estan dissenyades per crear nanorobots que millorin la salut o el medi ambient. Els nostres infants van treballar molt reflexionant i pensant de quina forma podien millorar els reptes importants de l’actualitat

L’ESPINALBOTDissenyat per curar el CÀNCER DE MEDUL·LA transformant les cèl·lules dolentes per cèl·lules bones.

NANOCURA

Dissenyat per millorar la vida dels diabètics. Substituint la bossa de la insulina per un conjunt de nanopartícules que regularan els nivells de glucèmia.

NANOXIGEN

Dissenyat per millorar la qualitat de l’aire i la contaminació, depurant l’aire de combustió dels cotxes abans que surti pel tub d’escapament. Es tracta d’un conjunt de nanopartícules que transformen el diòxid de carboni, en aire net.

SALVABOSC

El Salvabosc té sensors de temperatura i una càmera per poder vigilar si hi ha risc d’incendi. I si és el cas, poder avisar al centre d’emergències.

Si voleu conèixer tota la notícia amb més detall, podeu consultar la publicació de l’últim bolletí de Nanoinventum: BOLLETÍ

VEURE TOTES LES FOTOS

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *