DONES CIENTÍFIQUES DEL PROJECTE NANOINVENTUM

NANOROBOTS PER MILLORAR EL MÓN

Fa pocs dies va visitar la nostra escola la Francesca Peiró, Directora del Departament d’Enginyeria Electrònica i Biomèdica de la Facultat de Física i Química de la UB. Va compartit amb els infants de la capsa d’investigació de la comunitat de grans NANOINVENTUM, INVENTEU UN NANOROBOT PER MILLORAR EL MÓN, la seva experiència com a investigadora i científica i com es va endinsar en aquest món tan interessant de la ciència. Li agraïm molt la seva visita . . .

La Francesca va estar parlant amb els infants que participen aquest anys en el concurs NANOINVENTUM, va escoltar les seves reflexions i va estar revisant les maquetes dels  NANOROBOTS que ja estan preparades . . .

El NANOCURA té l’objectiu de treballar l’ODS 3 de BENESTAR I SALUT ajudant als diabètics a no haver de portar la bossa d’insulina que necessiten tenir sempre conectada al seu sensor per tal de controlar i regula els nivells de glucosa.

El NANOXÍGEN vol millorar l’ODS  13 d’ACCIÓ PEL CLIMA netejant els gasos que surten dels motors de combustió dels cotxes i transformant-los en aire net. Continuem treballant amb els ulls posats en el 30 de maig que es portarà a terme LA FIRA NANOINVENTUM.

També volem compartir amb tots i totes la presentació de la Francesca i d’altres dones científiques NANOINFLUENCERS que col·laboradoren al NANOINVENTUM:

PRESENTACIÓ FRANCESCA PEIRÓ

PRESENTACIÓ MARTA ESTRADER

PRESENTACIÓ ANA BELÉN CABALLERO

PRESENTACIÓ ARANTXA FRAILE

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *