PRIMER DIA D’ESCOLA

Avui els nens i nenes de P3 hem començat l’escola Lacustària per primera vegada; i durant aquests primers quatre dies procurarem fer un temps d’acollida, conjuntament amb la família, per tal de començar a crear un vincle i de mica en mica anar agafant seguretat. Són moments de rebudes, on poc a poc, aquestes mirades es convertiran amb complicitat, i amb cura, amor i respecte, ens anirem familiaritzant amb aquest nou espai replet de moltes coses noves per descobrir.

En breu, us comunicarem com poder visualitzar les fotografies d’aquests primers dies.

Save