GEP PROJECTS – Ireland – 6th graders

The 6th graders have been learning about Ireland as well as many pupils of our school. They have created nice board games about this beautiful and interesting country in order to play with the 4th and 5th graders, check all the knowledge they have acquired and have fun too. CONGRATS for your creations and the big effort!

Click here to see the video summary.

Els alumnes de 6è han estat treballant Irlanda així com molt nens i nenes de l’escola. Han creat jocs de taula molt macos sobre aquest interessant i bonic país per tal de jugar amb els seus companys i companyes de 4t i 5è. FELICITATS per les vostres creacions i l’esforç fet!

ENLLAÇ al vídeo resum de les activitats. Podeu veure més imatges al drive de la promoció.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *