Treballant les habilitats motrius tot mirant videos als portàtils

Amb els alumnes de 5è vam treballar les habilitats motrius d’una manera diferent: utilitzant portàtils per mirar els videos que ens mostraven les tasques a realitzar.

Ho vam fer en grups de 4 o 5 alumnes i les activitats que vam fer eren: malabars amb mocadors, saltar a corda de diverses maneres, exercicis amb un aro i una pilota, exercicis amb una pala especial i una pilota d’espuma petita. D’aquesta manera els grups van poder treballar de forma totalment autònoma i al seu ritme. Mirant cada tasca al portàtil i intentant-la ells després. De cada activitat hi havia 7 tasques diferents a realitzar.

A tots ens va agradar l’experiència i ben segur que la repetirem amb altres activitats.

Al drive de la promoció trobareu un recull de fotografies i videos de la jornada.