Setmana sobre rodes a l’escola

La primera setmana de maig els alumnes de 4t, 5è i 6è van celebrar la setmana sobre rodes a la classe d’educació física. Els alumnes podien portar els seus patins i patinets i també deixar-se’ls entre ells. El més enriquidor va ser veure com s’ajudaven entre ells, especialment amb els que s’iniciaven en els patins en línia, i com s’inventaven circuits, figures o salts a realitzar.

Per cada curs hem editat un video que recull la jornada sobre rodes viscuda a l’escola. Al drive de cada promoció podeu trobar el video del curs corresponent. Esperem que us agradi!