Jocs tradicionals d’Irlanda a l’escola

Dins del projecte Irlanda que hem realitzat a l’escola impulsat des de l’àrea d’Anglès, a les classes d’Educació Física amb els alumnes de 4t, 5è i 6è vam conèixer i  jugar a quatre jocs tradicionals irlandesos: Cross Quoits, Rings Board, Deck Quoits i Irish Skittles. Un cop els vam haver practicat, aprofitant que la darrera mitja hora d’Educació Física coincideix amb el pati dels mitjans, els alumnes de 4t i 5è van ensenyar a jugar als més petits. D’aquesta manera, durant uns quants dies de pati, els mitjans van poder gaudir també d’aquests 4 jocs. Podeu trobar les fotografies al drive de cada promoció de grans. En les dues imatges que us mostrem, podeu veure als alumnes de 5è ensenyant a jugar als alumnes de 1r, 2n i 3r que van voler provar els jocs.