GEP PROJECTS – IRELAND

The teachers of English and the Physical Education techer of Lacustaria School have been working together and designing a new PBL (Project Based Learning). All the pupils have been really engaged and have enjoyed themselves a lot!

Click the link to see the project planning, the pictures and videos of the activities and the final products as well as a short reflection.

LINK to the digital portgolio

Les mestres d’anglès juntament amb la mestra d’Educació Física de l’Escola Lacustària hem estat treballant plegades i dissenyant un nou Projecte basat en l’aprenentatge (PBL). Els nens i nenes s’han implicat i gaudit molt!

Cliqueu l’enllaç per veure la programació del projecte, les fotografies i vídeos de les activitats i les evidències dels productes finals, així com una petita reflexió.

ENLLAÇ a la plataforma digital.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *