Tercer trimestre

Benvolgudes famílies,

Comencem el tercer trimestre d’una manera ben diferent a la que mai ens haguéssim imaginat.

Des de l’escola us continuarem fent arribar unes tasques que han de servir per mantenir uns hàbits de treball i reforçar allò que ja hem fet durant el curs presencial. Sempre que us sigui possible, us demanarem que hi hagi un retorn de la feina que s’hagi realitzat.

Som conscients que les circumstàncies familiars són diverses i que pot ser complicat portar a terme el que se’ns encomana, però intentarem resoldre, juntament amb l’Ajuntament i el Departament, les situacions problemàtiques que puguin sorgir.

En data 02.04.20, la Neus Sanmartí, catedràtica i professora emèrita del Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals de la Facultat de Ciències de l’Educació de la UAB, oferia la conversa següent relativa a l’avaluació que serveix per aprendre des de casa: L’escola a distància: ens preocupa com aprendre o com avaluar?

Us recomanem la seva visualització:

Continuarem acompanyant els vostres infants tan bé com puguem, tenint en compte l’excepcionalitat del moment.

Gràcies per la vostra comprensió.

Molta salut!

L’Equip directiu