Reunions de famílies

Benvolgudes famílies,
Us recordem les dates de la reunió de famílies de principi de curs:

Protocol per accedir a la reunió:

. Accés per la porta principal del carrer Lleó I. Allà us indicaran on us heu de dirigir.

. Un sol familiar amb mascareta (en cas de separació familiar poden venir els dos progenitors).

. No presentar simptomatologia covid19.

. Rentat de mans amb gel hidroalcohòlic a la porta.

Ordre del dia de la reunió:

. Benvinguda a les famílies.

. Presentació dels tutors i tutores.

.  Organització i funcionament  del dia a dia del curs 2020-2021: entrades, sortides, pati, menjador, extraescolar, cas possible covid…

.  Treball pedagògic: presencial i en cas de confinament.

.  Precs i preguntes

Us trametem també  la carta de la consellera de Salut i del conseller d’Educació de mesures extraordinàries de Salut per evitar els brots de la covid-19 a les escoles i també l’annex “Altres recomanacions i procediment d’actuació”.

CARTA ANNEX

Salutacions,