PLUJA DE SONS 2016

Des del CdA Pau Casals ens van proposar a totes les escoles de Catalunya un projecte per mostrar que la música és un element importantíssim i bàsic per a l’educació dels  nostres alumnes.
La seva intenció és explicar novament al món, que estimem la música, que és indispensable pel nostre dia a dia, que ens acompanya en molts moments importants de la vida i volem que continuï sent indispensable en l’educació dels nostres infants.
Tota l’escola, igual que la resta de Catalunya que han participat, hem cantat la cançó “Pluja de Sons” composada per a l’ocasió, simultàniament amb la resta d’escoles i instituts de tot Catalunya.
Els alumnes de 6è han ballat el Flash Mob mentre la resta de l’escola cantàvem la cançó (molts ens hem quedat embadalits mirant-los i ens hem oblidat de cantar….)

Save

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *