Fem coques a P4

Les gallines de l’escola malgrat els dies de fred, han anat ponent ous. Ens han fet un gran regal: 18 ous! Els nens i nenes exclamen contents “quantes coques podrem fer!!!”. És cert. Ho saben perquè dies enrere vam fer una coca de xocolata amb 3 ous. Doncs amb tants ous…segur que podem fer un munt de coques.

Posem fil a l’agulla, demanem a les famílies si poden venir a l’escola a cuinar algunes postres amb els ous de les gallines. S’organitzen ràpidament 14 mares i cuinen uns dolços deliciosos amb un parell d’hores a la cuina de l’escola. I l’endemà ens ho mengem tots plegats per berenar abans de marxar cap a casa.

Els ous han sigut una excusa perfecte per fer una activitat amb un grup de mares que han fet molta pinya per aconseguir fer realitat la il·lusió dels seus petits: “fer mooooltes coques”.

Amb 18 ous han obtingut magdalenes, coques i creps per tots els nens i nenes de P4.