EXCEL·LÈNCIA EDUCATIVA EN MATEMÀTIQUES A L’ESCOLA LACUSTÀRIA

Les proves Cangur en llengua catalana  es realitzen al Principat, al País Valencià, les Illes, Andorra i la Franja, sota la tutela de la Societat Catalana de Matemàtiques i tenen una història de més de vint anys. Enguany, el 16 de març de 2017, hi han participat més de 13.000 alumnes .
Aquestes proves volen estimular la resolució de problemes amb enunciat, com una forma de gaudir, de voler saber la resposta, de raonar i d’aprendre. Objectius amb els quals la metodologia de la nostra escola, coincideix plenament.
El 5è nivell de primària de l’escola Lacustària ha obtingut uns excel·lents resultats: En Jofre Villena i Albertí està dins de l’1% de les millors puntuacions i ha rebut un diploma de menció honorífica i un petit obsequi.
La Laia López Romero, La Mar Ponjoan Martí i en Valerio Romero Peradalta estan dins el 5% dels millors resultats.
La comunitat educativa de l’escola Lacustària, felicita a tots els alumnes  per la seva participació a unes proves que fomenten una visió positiva i útil de les matemàtiques i els encoratja a esdevenir, en un futur, ciutadans capaços d’afrontar tota mena de reptes intel·lectuals.

Save