CONVOCATÒRIA D’AJUTS INDIVIDUALS DE MENJADOR (AIMS) curs 2020 – 2021

Benvolgudes famílies,

El Consell Comarcal del Gironès ha obert la convocatòria per demanar els ajuts individuals de menjador per al curs 2020/2021.

Aquest any la tramitació de l’ajut de menjador escolar serà bàsicament telemàtica (es pot fer amb ordinador, tauleta o mòbil).

Les persones interessades han d’accedir al tràmit a través de la pàgina http://www.girones.cat/p/ensenyament.html durant el període del 2 al 16 de juny de 2020.

Indicacions per a les sol·licituds:

•      RENOVACIÓ: L’alumnat que va sol·licitar ajut individual de menjador escolardurant el curs 2019/2020 rebrà, a partir del 2 de juny, un SMS (al telèfon que va indicar a la sol·licitud) en el qual s’indicarà el CODI per accedir al formulari per renovar la seva sol·licitud (un codi per família). Els germans de P3 que consten a la nostra base de dades queden inclosos en la renovació.
  •     ALTA NOVA: En el cas d’alumnes de NOVA MATRICULACIÓ i sense germans al centre, aquest alumnat no rebrà SMS i haurà d’entrar a l’aplicació amb l’opció ALTA NOVA i omplir el formulari. Caldrà aportar DNI/NIE de tota la unitat familiar.

És requisit indispensable disposar de telèfon mòbil i, preferiblement també, una direcció de correu electrònic, perquè un cop es valida la sol·licitud, automàticament s’envia un correu electrònic a l’adreça indicada al Formulari, confirmant la seva presentació.

En cas de no haver rebut el CODI D’USUARI (i haver sol·licitat ajut individual de menjador escolar el curs 2019-2020), caldrà que es sol·liciti el CODI (un codi pel conjunt de la unitat familiar) a becamenjador@girones.cat indicant nom, cognom i DNI en qualitat de tutor legal dels alumnes que corresponguin i especificant correu electrònic i telèfon mòbil.

A més a més del Formulari de sol·licitud degudament omplert, si escau, caldrà enviar per correu electrònic la documentació acreditativa que sigui necessària (com ara DNI/NIE dels nous sol·licitants o en cas de caducitat, nous convenis de separació o modificacions, calendari actualitzat de custòdia compartida, certificat de cotitzacions de la Seguretat Social en cas de ser treballadora de la llar, resolució d’acolliment…) a becamenjador@girones.cat .

La tramitació de la sol·licitud, renovació o modificació de dades per demanar l’ajut individual de menjador escolar per al curs 2020-2021 no implica la seva resolució positiva.

El Consell Comarcal del Gironès ha habilitat els següents telèfons per a latenció i assessorament a les famílies:

972 213 262 De 8:30 h a 14:30 h
972 011 623 De 8:30 h a 14:30 h

972 011 625 De 8:30 h a 14:30 h

Per a situacions excepcionals es posa a disposició un servei d’atenció presencial, exclusivament amb CITA PRÈVIA, i durant els dies establerts, entre el 8 i el 16 de juny. A través de la consulta telefònica es detectarà si és necessari aquest suport. Cal tenir en compte que és un servei limitat.

Només hi podrà acudir una persona, amb mascareta i amb còpia dels DNI de tots els membres de la unitat familiar i, si s’escau, altra documentació (conveni de separació, calendari de custòdia compartida…).

Us adjuntem les bases de la convocatòria i la nota informativa tant en català com en castellà.

Trobareu també aquesta documentació a la web del Consell Comarcal www.girones.cat/ensenyament i a la web de l’escola www.escolalacustaria.cat

Per a qualsevol dubte o aclariment ens podeu enviar un correu a info@escolalacustaria.cat o trucar a l’escola a partir del dia 2 de juny en horari de 10 a 14h.

Salutacions,

La direcció del centre

Per veure tota la informació premeu el següent enllaç: