BON ESTIU

Benvolgudes famílies,
Hem arribat al final d’un curs molt especial. Les circumstàncies ens han fet treballar d’una manera nova, que ens ha fet aprendre moltes coses diferents.
Alumnes, famílies i mestres hem passat per moments alts i baixos. Això també ens ha fet créixer i valorar el que és important.
Des de l’escola hem volgut acompanyar tothom, tenint en compte la diversitat de situacions. Ens quedem amb aquells moments d’intercanvi no només de tasques, sinó també d’emocions diverses, a través de whatsapps, trucades telefòniques, videoconfències… durant les quals, alumnes i famílies ens han tingut al seu costat.
Volem agrair-vos l’esforç i la comprensió que ens heu demostrat. Ens retrobarem al setembre seguint les directrius que vindran marcades pel Departament d’Educació.
L´equip de professionals de l’escola vol desitjar-vos un bon estiu ple de FELICITAT.
Salut!