AQUESTA SETMANA A L’ESCOLA… (setmana del 30 de setembre al 4 d’octubre)

Aquesta setmana hem despedit a la Samira que ens ha ajudat molt en aquests primers dies d’adaptació a P3.

Gràcies Samira!

P4 ens hem retrobat amb els nostres padrins de 3r. Ens han vingut a veure a les aules i ens han regalat un dibuix. Després hem anat al pati de primària a jugar junts.

Els nens i nenes de 1r aquesta setmana hem començat el projecte d’aprenentatge de ” les dents”. En una de les activitats hem explicat dos contes, un que ha portat en Jan Martí i un altre que ha portat l’Ona Vilalta.

Els alumnes de 2n a l’hora d’Educació Física hem fet un treball per estacions on hem practicat les habilitats motius bàsiques per equips. Ens encanta saltar, enfilar-nos i fer equilibris!!!

Aquesta setmana a 3r hem descobert el Tangram a través d’una llegenda.

Els alumnes de 5è ja hem començat a fer activitats amb els nostres fillols i les nostres filloles de 1r. Hem fet apadrinament lector i ha anat molt bé!

A més, hem vist que han crescut molt durant les vacances d’estiu

A 6è estem preparant tot el material que vendrem, amb l’ajuda de les famílies, a la Fira del Bolet la setmana vinent.

Aquest dimecres hem fet la primera xerrada CREIXEM d’aquest curs a l’escola organitzades per les famílies.

Us animem a que vingueu a aquestes xerrades que s’organitzen des de l’escola amb la col·laboració de l’Ajuntament i el Consorci de Benestar Social de Salt.

Les mestres hem rebut la visita de la pediatra i una infermera del CAP de Llagostera per parlar-nos del programa “Nens en moviment” que es du a terme a la provincia de Girona.

Es treballa amb infants que necessiten canvis a nivell nutricional, emocional i de l’estil de vida de l’entorn i família. Des del CAP ofereixen tallers per aquests infants i les seves famílies. Se’ls ofereix també una beca esportiva per realitzar les activitats esportives que ofereix Llagostera.