AQUESTA SETMANA A L’ESCOLA… (setmana del 9 al 13 de setembre)

Les nenes i nens de P3 estem coneixent els espais, acompanyats de les nostres famílies.

Les de P4 i P5 ens retrobem i compartim moments i estones

A 1r el primer dia d’escola, a l’arribar a l’aula els nens nenes, juntament amb la tutora, vàrem fer una activitat de benvinguda per tal de començar a conèixer-nos. Anàvem passant-nos una madeixa de fil mentre anàvem dient el nostre nom i citàvem una cosa que ens agradava. L’activitat va acabar quan entre tots vàrem formar una gran estrella que simbolitza el camí que, després d’un descans d’estiu, reprenem de nou.

A 2n hem començat de forma relaxada, amb propostes lúdiques i manipulatives.

A 3r hem jugat a fer diferents agrupaments en funció de diferents característiques (color de la roba, pantaló llarg/curt etc) i combinatòria.

Aquests primers dies l’alumnat de 4t  hem fet dinàmiques de coneixença i desitjos pel nou curs.

Els alumnes de 5è hem anat a la biblioteca a buscar llibres per l’aula i així poder fer lectura silenciosa cada matí.

Els alumnes de 6è hem fet sons harmònics i també estem preparant la berenada de benvinguda que compartirem amb amistats i familiars el dilluns 23 de setembre de 16:00 a 17:00.