AQUESTA SETMANA A L’ESCOLA… (setmana del 7 a l’11 d’octubre)

ELS NENS I NENES DE P3 COMENCEM A DESCOBRIR ALTRES ESPAIS DE JOC DEL GRUP DE PETITS

A P4 hem iniciat diferents tallers. Al taller d’experimentació tenim propostes sensorials i d’exploració amb diferents materials com imants, lupes, balances…

Els nens i nenes de P5 aprofitem qualsevol activitat per expressar-nos a través del llenguatge matemàtic.

Els mitjans hem començat els ambients. Aquest any els hem dividit en dues zones. Fem fusteria, robòtica, creativitat, hort, teatre, ioga, esports i jocs en anglès.

Els alumnes de 5è per grups petits estem preparant la reunió de famílies. També hem fet jocs cooperatius per potenciar les relacions entre nosaltres i crear bons climes de treball.

Aquest cap de setmana els alumnes de 6è hem participat a la Fira del Bolet a Llagostera. Ens ha agradat molt ser-hi i estem contents perquè hem venut gairebé totes les manualitats que hem fet. Gràcies a tothom!!!