AQUESTA SETMANA A L’ESCOLA… (setmana del 4 al 8 de novembre)

A P3 experimentem amb taronges

P4 fem feinetes per l’hort i ens agrada molt preparar menjar per les gallines.

Dues famílies de P5 han vingut a fer uns tallers a l’escola. Ens ho hem passat molt bé.

Aqui veiem els nens i nenes de 1r fent una sessió de Jocs matemàtics.

Seguint amb el projecte de l’època medieval, a 3r aquesta setmana hem construït una piràmide feudal.

A 2n hem fet un experiment amb ous i diferents líquids.

L’alumnat de quart ha estat buscant informació dels projectes que estem fent, segons els gustos personals de cada grup:

Els i les alumnes de 5è estem treballant sobre el projecte del medi ambient i canvi climàtic en petit grup:

També hem fet una interessant xerrada del programa Creixem sobre el bullying:

Aquesta setmana hem rebut la visita d’unes mestres del Marroc a l’escola. Han passat el matí observant com treballem passejant per les aules. Els alumnes de 6è han fet d’intèrprets i han ensenyat la metodologia de l’escola.