AQUESTA SETMANA A L’ESCOLA… (setmana del 4 al 8 de febrer)

Aquesta setmana en els tallers d’art P3 hem experimentat amb els colors utilitzant pintura i esponges. També pintant amb “playcolors”.

A P5 ja tenim peixos a l’aquari! Estem tan emocionats que hem anat per les aules convidant a totes les companyes i companys de l’escola que vinguin a conèixer els nostres peixos.

Ambients a l’aula sensoriomotor.

Els alumnes de 3r hem treballat l’Antiga Grècia amb grups d’experts i entre tots, hem après molt sobre aquesta civilització tan antiga. Si entreu al nostre bloc podreu saber-ne més.

El dijous els de 4t vam fer un tall de la Ruta dels Molins. Al nostre bloc us ho expliquem.

El dissabte un grup de mestres de l’escola han anat a Barcelona a la ‘II Trobada Gsuite de Catalunya’ per formar-se en aquest tipus d’ordinadors. Aquests ordinadors entre d’altres materials tecnològics són els que rebrem aquest mes de febrer degut a que l’escola hem estat escollits per a la Transformació Digital de Centre. Estem preparant un article a la web per explicar-vos els detalls d’aquesta Transformació Digital.

Aquesta setmana la Teresa Casas, mestra de l’escola, ha presentat al curs d’especialització d’AICLE de  la Universitat de Girona exemples de projectes que s’han fet al nostre centre dins del Programa Generació Plurilingüe (GEP), un programa d’innovació del Departament d’Educació.

El divendres, aprofitant que era un dia festiu, una mestra de l’escola ha anat a l’escola El Far de l’Empordà a fer uns taller de Beebots i robòtica amb Lego als alumnes d’aquella escola.

Dimecres per la tarda una altra mestra de l’escola va anar a una escola de Maçanet de la Selva a fer una taller de multiplicacions amb reglets als alumnes de cicle superior.