AQUESTA SETMANA A L’ESCOLA… (setmana del 28 de gener a l’1 de febrer)

A P3 continuem molt engrescats treballant per ambients cada matí: descobrint les possibilitats dels jocs i aprenent a relacionar-nos i a conviure.

Els de 2n estem fent un projecte d’orientació espaial i ens orientem per la classe, per l’escola, per la graella del 100…

Aquesta setmana els alumnes de 4t hem construït diverses figures amb les 7 peces que té el Tangram. Hem repassat la seva llegenda i, per tant, el seu origen com a joc xinès. En parelles, un creava una silueta, tot tapant-la amb la capsa del joc i li dictava la figura al seu company de joc perquè la reproduís. Ha sigut molt divertit i hem après moltes figures geomètriques!!!

Aquest dissabte una mestra de l’escola, que forma part d’un grup de treball de l’ICE de la UAB, ha fet una xerrada, juntament amb d’altres membres del grup, a l’APAC’s 2019 ELT Convention (Associació de Professors d’Anglès de Catalunya) a l’UPF de Barcelona presentant el projecte del Tangram que es va fer a l’escola dins del GEP (Programa d’Innovació del Departament d’Educació).