AQUESTA SETMANA A L’ESCOLA… (setmana del 28 al 30 d’octubre)

Arriba la Castanyada i amb ella la CASTANYERA!! Ha baixat de la muntanya per venir a recollir les castanyes que vam portar i demanar als nostres castanyers que ens les torrin.

Li hem fet balls i per la tarda ens hem menjat les castanyes!

Dins del treball de l’Època Medieval coneixem els personatges d’aquella època. Avui n’hem representat uns, hem fet de BUFONS, i ens hem elaborat unes pilotes malabars i hem practicat una sèrie d’exercicis amb elles.

Els nens i nenes de 3r van preparar la gimcana ‘Quina canya la castanya’. Es van repartir per grups en el pati i van preparar diferents proves fent servir castanyes. Els nens i nenes de 1r i 2n hi van participar. Ens ho vam passar molt bé!

A la tarda vam fer danses i vam menjar castanyes. Que bones!

L’alumnat de 4t vam anar de Colònies a la Garrotxa. Hem après moltes coses sobre els volcans. A l’escola hi seguim treballant..

5è i 6è vam celebrar, com cada any, la Castanyada al ‘Bosc de Can Nadal’. Fem cabanes, dinem junts, fem una passejada…

Aprofitant la sortida dels grans al ‘Bosc de Can Nadal’, les mestres també celebrem la Castanyada. Esn trobem un parell d’hores al migdia i dinem plegades al Bosc.