AQUESTA SETMANA A L’ESCOLA… (setmana del 23 al 27 de setembre)

Als nens i nenes de P3 cada dia ens agrada més venir a l’escola! Anem coneguent els diferents espais, materials, mestres…

Comencem a treballar l’hort amb l’ajuda d’en Jaume.

Els de P4 i P5 plantem calçots!!!

A 1r estem treballant el pla de treball confegint paraules, comptant les caselles del joc de l’oca, fem lectura de contes, construccions i creem amb el Lego.

A 2n ens van visitat els padrins, que ja fan 6è, i ens van explicar el que anirien a exposar divendres a l’ajuntament. Van anar a parlar amb el regidor de medi ambient.

A 3r hem començat a treballar el projecte de l’època medieval!

A través del treball d’una notícia vam sentir interés per aquesta època. Vam veure un parell de pel·lícules per conèixer més aspectes de l’època. Després de cada activitat vam escriure el que anàvem descobrint, coneixent i recordant d’aquella època.

A quart hem treballat el càlcul amb euros i reglets. També estem creant uns cartells de fusta per l’aula:

En representació de l’escola Lacustària i amb motiu dels actes reivindicatius a favor de la #Vagamundialpelclima , aquest divendres l’alumnat de sisè han fet arribar propostes a l’Ajuntament per millorar el medi ambient a Llagostera.

Aquest divendres l’escola hem convidat a les famílies a berenar a les aules per així retrobar-nos després de l’estiu.