AQUESTA SETMANA A L’ESCOLA… (setmana del 21 al 25 d’octubre)

Ja estem a la tardor i a P3 comencem a experimentar amb els fruits d’aquesta estació! Aquests dies experimentem amb magranes

A P4 ens ho passem molt bé en el taller d’expressió corporal

We went to the theatre!

Aquesta setmana hem anat a veure una obra de teatre en anglès. Els nens i nenes de P5, 1r i 2n hem vist “Georgina and the dragon”, de la companyia IPA Productions. Ens ha agradat molt. Fins i tot alguns hem fet d’actors!

Les famílies de 3r han vingut a fer la reunió de famílies i s’han trobat amb un pla de treball. Han hagut de fer tot tipus d’activitats per conèixer i trobar la informació que els hi volíem fer arribar. Veient les fotografies sembla que han gaudit força, oi?

L’alumnat de 3r i 4t també hem anat al teatre. Hem vist l’obra

L’alumnat de 4t hem estat elaborant el tríptic de colònies amb tota la informació que necessitem per preparar les maletes i perquè no se’ns oblidi res, clicant a sobre el podeu consultar:

L’alumnat de 5è aquesta setmana vam celebrar la segona trobada de Corfbol entre les escoles de Cassà de la Selva i Llagostera. Aquest curs ens vam trobar al camp de futbol de Cassà, hi vam anar en bicicleta.

Com la resta de companyes i companys, els de 5è i 6è també hem anat a veure una obra de teatre en anglès.

Aquesta setmana hem començat a trobar-nos les escoles del Gironès que formem part de la Xarxa de Competències Bàsiques. En nom de l’escola hi han anat dues mestres i seguiran anant-hi la resta de curs. Durant el curs ens faran la devolució al claustre del treball fet en aquestes trobades.