AQUESTA SETMANA A L’ESCOLA… (setmana del 18 al 22 de juny)

Els petits aquest dilluns hem fet una Festa de l’Aigua!

Aquesta setmana els de P5 hem passat els últims dies al grup de petits de l’escola. Al setembre passarem al grup de mitjans. Hem fet diverses activitats especials, amb els companys de P3 i P4, amb els futurs companys de grup… Us les expliquem!

Ens han fet un parell de festes des del grup de petits. Les nostres mestres ens han fet una orla de record i les companyes i companys de P3 i P4 també ens han acomiadat cantant i ballant.

Nosaltres sols també hem fet un tancament de P5 creant una gran mandala plegats. Vam començar amb el centre de flors al mig i al voltant vam posar peces soltes. Vam fer-ho en grups de 6 infants, 3 de cada classe, amb música tranquil·la. Mireu quina creació en equip més maca!

Els de 1r ens han acompanyat per l’escola i ens han ensenyat els espais on anirem el curs vinent i ens han explicat tot el que hi fan. També ens han convidat a esmorzar amb ells i hem fet el pati amb els mitjans!

Els mitjans també hem fet una festa d’aigua! Hem pogut fer diversos jocs i també el que més ens ha agradat, mullar-nos i mullar les mestres!

Els grans de 5è i 6è hem anat a la piscina, com ja és tradició.

6è tanquem un cicle, un de molt important. Deixem l’escola per anar a l’institut. Aquesta setmana hem fet diverses activitats.

Dimecres vam fer un vermut amb les famílies.

I divendres ens vam acomiadar dels companys, mestres i de l’escola, la nostra escola durant molts anys.

Aquest divendres hem acabat el curs 2017 – 18 tots plegats, al polivalent.

Hem gravat les actuacions. La setmana vinent us les penjarem a la web!

Bona revetlla!!