AQUESTA SETMANA A L’ESCOLA… (setmana del 16 al 20 de setembre)

Els de P4 aquest curs ens estrenem amb l’anglès!

Treballarem de forma globalitzada, donant molta importància al fet de compartir jocs, balls, cançons i tot allò que afovereix l’aprenentatge vertaderament significatiu.

.

A P5 hem començat a fer anglès!

Ho fem amb mig grup per aprofundir en un treball globalitzat que donarà molta importància al fet de compartir jocs, balls, cançons i tot allò que afovereix un aprenentatge verdaderament significatiu.

.

A 2n hem començat els projectes decidint els temes i fent els grups de treball. A la primera activitat de tutoria hem definit les qualitats positives i hem fet una flor i una mà que ens descriu.

Aquesta setmana a 3r hem vivenciat les multiplicacions! Hem fet tots els paquests possibles amb el mig grup d’educació física i hem fet molts descobriments

Aquests dies l’alumnat de 4t hem estat preparant el berenar amb les famílies amb molt d’entusiasme. També estem creant unes composicions amb elements de mar i platja, així ens anem acomiadant de l’estiu!

Aquesta setmana els alumnes de 5è ja hem començat amb el Pla de Treball tot preparant la berenada de benvinguda: hem calculat quants litres necessitem, hem fet la invitació per convidar a la família, hem pensat jocs per divertir-nos i hem decorat la classe.