AQUESTA SETMANA A L’ESCOLA… (setmana del 14 al 18 d’octubre)

Aquesta setmana a P4 durant els tallers de psicomotricitat fina hem fet diferents propostes per anar agafant agilitat amb les mans i anar aconseguint  una millor destresa òculo-manual.

A P5 hem començat a treballar per projectes, recollint els interessos dels nens i nenes hem fabricat plastilina casolana i hem intentat construir un vehícle amb motor.

L’alumnat de 1r a Educació Física, aquesta setmana, hem realitzat diferents estacions de treball, entre les quals ens hem iniciat en les figures d’ACROESPORT, hem après a travessar l’escala de bombers, a penjar-nos  de les anelles i a jugar al tres en ratlla.

Ens ho passem pipa!

A segon continuem amb els nostres projectes. Fins i tot fem experiments!

Als patis de Mitjans hi fem moltes activitats, i les coordinem l’alumnat de 3r. Bibliopati, Pati Musical i Pati Actiu.

Els Grans aquesta setmana hem començat els Espais d’Aprenentatge: ‘Robòtica’, ‘Stop mociona’t’, ‘Construcció i natura’, ‘Ja t’ho faràs’ (creativitat), ‘Ludimates’, ‘+ o – teatre’, ‘Travel agency’, ‘I ara per què?’ (experimentació) i ‘Ens connectem’ (ioga).