AQUESTA SETMANA A L’ESCOLA… (setmana de l’11 al 15 de novembre)

Aquesta setmana experimentem amb farina a P3

P4 fem matemàtiques manipulatives mitjançant jocs manipulatius

Les tardes que dediquem a fer projectes els infants de P5B hem començat a fer un taller de cuina. Ens estrenem com a cuiners fent sucs de fruites. Els nens i nenes de P5A hem fet un coet tots junts. Hem gaudit molt durant el procés.

Els nens i nenes de 1r hem anat a fer una activitat a l’Escola d’Art de Llagostera. Ens han ensenyat a pintar amb rovell i pigments en pols un caledoscopi.

Els nens i nenes de 2n també hem anat a l’escola d’art. Hem fet una manualitat amb plastilina i motlles de guix, i hem fet xapes amb diferents colors: de fusta i d’aquarel·les.

Aquesta setmana a 3r hem preparat un lapbook en forma de castell!

Estem tant motivats amb el projecte de l’edat mitjana que als Ambients fem cartells i material sobre l’època medieval.

Aquesta setmana s’han trobat el ‘Comitè Verd d’alumnes’ amb la mestra coordinadora. Igual que el Comitè de Convivència hi van un nen o nena de cada aula, de 1r a 6è.

Aquesta setmana han tractat els següents temes: els dimarts i dijous són els dies de la fruita per esmorzar. han parlat del Programa ForçAME, Campanya Taps solidaris Hospital St. Joan de Déu, de l’Apadrinament del “Bosc del Puig” i del “Bosc dels Records” i de l’objectiu: Residus 0.