AQUESTA SETMANA A L’ESCOLA… (del 9 al 13 de desembre)

Segur que us hem explicat què ens vam trobar dimarts quan vam entrar a l’escola! Estaven els passadissos plens de peles de mandarina!!

I a les classes una carta dels TIONS! Estaven venint! Quins nervis…

Estàvem tan nerviosos que vam anar al bosc a buscar-los, i els vam trobar! Quina emoció!

A segon hem fet de padrins i de fillols. Vam inventar-nos contes i vam crear titelles i aquesta setmana els hem explicat als nostres fillols i filloles de P3.

Els nostres padrins i padrines de 6è ens han ensenyat com fer servir l’editor de textos a l’ordinador i també ens han explicat conte

Les nenes i nens de 3r aquest final de trimestres estem treballant els poemes i una de les activitats que hem fet és crear poemes d’hivern. Els estem passant a net a l’ordinador i els posarem a les postals que estem elaborant.

A 4t hem treballat la multiplicació de forma vivencial, manipulativa i ho hem simbolitzat:

A 5è hem estat fent postals d’hivern molt boniques amb tot de materials diferents:

A 6è hem fet creacions amb vidre i diferents materials.

Aquesta setmana ens vam trobar el Comitè de Convivència.

Mitjans i grans a l’ambient de robòtica hem construït robots nadalencs. Els vam exposar a les Portes Obertes, els vau veure?

Aquesta setmana hem celebrat les portes obertes a l’escola. Ens ha agradat molt poder compartir les nostres activitats i els nostres espais amb les famílies.