AQUESTA SETMANA A L’ESCOLA… (del 30 de novembre al 4 de desembre)

Les nenes i nens de P3 hem anat al bosc a recollir troncs, fulles i aglans.

Aquesta setmana a psicomotricitat els de P4 hem construït cases.

A P5, a les tardes d’art, fem figures amb fang i amb “playmais”.

1r: What’s the weather like today? A primer hem estat treballant el temps. Els nens i nenes de 1r B han fet un  treball cooperatiu amb plastilina. Cadascú ha creat un element per col·locar-lo en un espai comú. Entre tots han construït un bosc, una casa, un mar i l’Elsa amb l’Olaf. Un paisatge únic que encara continuarà canviant al llarg dels dies.

Els nens i nenes de segon hem treballat els dies de la setmana en anglès. Hem fet unes postals d’hivern per les persones de la Fundació Ramon Noguera. Aviat nosaltres rebrem les seves. D’aquesta manera mantenim el lligam que vàrem començar fa uns anys amb aquesta entitat del poble, i que valorem molt positivament. També us volem ensenyar com de bé s’ho passen els nens i nenes quan juguen al pati de l’escola. I que un eriçó ens ha visitat a l’escola i ens ha agradat molt!

A tercer estem acabant el projecte d’astronomia i hem fet manualitats que ens han ajudat a acabar d’explicar i entendre aspectes de l’univers i el nostre planeta.

L’alumnat de quart hem fet una activitat per donar veu a les dones. Hem plasmat una mà on aniran escrites unes paraules de les dones més importants per nosaltres:

L’alumnat de cinquè hem estat investigant sobre el metre quadrat i hem treballat el vocabulari, l’ortografia, la multiplicació i la divisió mitjançant jocs de taula:

Aquesta setmana a sisè a Educació Física hem fet diferents reptes per posar a prova les nostres habilitats motrius: