AQUESTA SETMANA A L’ESCOLA… (del 26 al 30 d’octubre)

Els petits de l’escola hem conegut la Castanyera! Virtualment, a través d’un vídeo, però l’hem conegut!! Esperem veure-la i ballar amb ella el proper curs.

A P4 també hem vist la Castanyera, ja la vam conèixer a P3 però aquest curs no ha pogut venir. Ens ha agradat molt veure-la. Hem ballat danses i observat i experimentat amb fruits de la tardor.
Els nens i nenes de P5 vam decidir que divendres a la tarda fariem una festa! Voliem decorar la classe, anar disfressats i ballar. Així que aquests dies hem estat treballant fent bandoroles i mascares i el divendres per la tarda vam fer una festa ben xula!
A primer estem fent experiments que ens sorprenen i ens fan plantejar preguntes.
Una castanyada amb un esmorzar de tardor. Els nens i nenes de segon han portat coses boníssimes!
Els nens i nenes de tercer hem fet tallers, danses i una gimcana de la castanya. Quina canya la castanya!

Els alumnes de sisè vam celebrar la Castanyada amb uns esmorzars de tardor ben originals. Ens vam llepar els dits!